読者です 読者をやめる 読者になる 読者になる

MG909のブログ

日々の呟きだけです(恐らく)

Mudhoney-Touch Me I'm Sick 和訳

英語歌詞

Well I feel bad

And I've felt worse

I'm a creep, yeah

I'm a jerk

Come on!

 

Touch me I'm sick!

 

Well I won't live long

And I'm full of rot

Gonna give you, girl

Everything I've got

 

Touch me I'm sick!

Touch me I'm sick!

 

Come on baby now come with me

If you don't come

If you don't come

If you don't come

You'll die alone!

 

I'm deseased

I dont mind

I'll make you love me 

'till the day you die

 

Touch me I'm sick!

Fuck me I'm sick!

 

Come on baby now come with me

If you don't come

If you don't come

If you don't come

You'll die alone!

 

日本語訳

気分が悪い

最悪だったのに

俺は這ってる、あぁ

俺は無神経だ

来いよ!

 

俺は病んでる触ってくれ!

 

長く生きたくないね

俺は全身腐ってんだ

お前にくれてやるよ

俺の手に入れてきた全てを

 

俺は病んでる触ってくれ!

俺は病んでる触ってくれ!

 

来いよベイビー、俺と一緒に

もし来なければ

もし来なければ

もし来なければ

お前は孤独に死ぬんだ!

 

俺は病んでる

だが気にしない

俺を愛するようにしてやる

お前が死ぬ日まで

 

俺は病んでる触ってくれ!

俺は病んでる犯してくれ!

 

来いよベイビー、俺と一緒に

もし来なければ

もし来なければ

もし来なければ

お前は孤独に死ぬんだ!

 

感想

・・・なにこれ。