MG909のブログ

日々の呟きだけです(恐らく)

JULIAN CASABLANCAS + THE VOIDZ-Dare I Care 和訳

英語歌詞

Hit the knee ow heck, they're ready

S.O.N's SAT, how majenta are you?

Daddy, I owe Doc Luke a Mercedes

Barley up and I'm looking for jobs

 

Yup, they been at your house already

Who me? sad?, I'm last to hear

Yeah, they been at your house already

Who me? fuck, I'm  last to hear

 

What a real woman won't mind

But don't be wierd with me

I won't be wierd with you

But I wanna be wierd my way

It won't be my way

American always our way

What can I say?

 

In the band I put the key, cause I did my time

What can I say?

 

Your memory's no good, leave your clothes on

Our bodies crave a lot of things that end in loss

Don't try to change this in to something else

Too late to change your mind this time and hit and eject

 

Now that I'm here

I been wasting half my life

Right here is where my friends they used to live

 

Hit the knee ow heck, they're ready

S.O.N's SAT, how magenta are you?

 

Daddy, I owe Doc Luke a Mercedes

Barely up and I'm looking for job

Who me? sad? I'm last to hear

Who the fuck checks who loves who?

Yeah, they been at your house already 

Who gives a fuck!?

 

I want my money back, that wasn't fun

the bricks and the gravel and the mud and the blood

Another wild teenager in search of success

Welcome to the jewel of modified West

 

Now that I'm here

I been wasting half my life

Right here is where my friends the used to live

 

I don't care anymore

I'd don't dare anymore

 

Now that I'm here where my friends they used to live

 

I don't care anymore

I'd don't dare anymore

 

Thet's how they know

That's how they know

"Calm down"

That's what they say

That's how they know

 

日本語訳

膝に当たり あぁ クソ、奴らは準備できてる

S.O.N.の土曜日 君は青紫かい?

父さん、僕はDoc Lukeのベンツを背負っている

やっとでき、そして仕事の為に見ている

 

あぁ、奴らはもう君の家に居る

僕?寂しい? 最後に聞いた事

 

本物の女性が考えたくない事は何か?

だが僕とは変になれない

僕は君とは変になりたくない

だが僕は自分の道で変になる

 

これは僕の道にならない

僕らの道にはアメリカ人がいつもいる

僕の言える事は?

 

バンドの中に鍵を入れる、僕は自分の時間をしたから

僕の言える事は?

 

君の記憶は良くない、君の衣服と共に去る

僕たちの体が最後に失われる事を願うよ

何かを違う事に変えようとしないで

今は当たって出る時間だ、変えるには遅すぎる

 

今僕はここにいる

僕は人生の半分を無駄にした

今ここはどこなんだ我が友よ、彼らは生きてしまった

 

膝に当たり あぁ クソ、奴らは準備できてる

S.O.N.の土曜日 君は青紫かい?

父さん、僕はDoc Lukeのベンツを背負っている

やっとでき、そして仕事の為に見ている

 

僕の金を返して欲しい

あれは楽しくなかった

レンガと石と泥と血

ただの野性的な十代は成功を探している

ようこそ改変された西部の宝石へ

 

今僕はここにいる

僕は人生の半分を無駄にした

今ここはどこなんだ我が友よ、彼らは生きてしまった

 

僕にはもうどうにもできない

僕はもう挑戦できない

 

今僕はここにいるどこなんだ我が友よ、彼らは生きた

 

僕にはもうどうにもできない

僕はもう挑戦できない

 

それがどうやって知られたかさ、どうやって知られたかなんだ

「落ち着いて」

それが彼らの言った言葉、それがどうやって知られたかなんだ

 

感想

誤訳ばっかりだねきっと!!