読者です 読者をやめる 読者になる 読者になる

MG909のブログ

日々の呟きだけです(恐らく)

THE DANDY WARHOLS - Bohemian Like You 和訳

和訳

英語歌詞

You got a great car

Yeah, what's wrong with it today?

I used to have one too,

Maybe I'll come and have a look.

I really love

You hairdo, yeah

I'm glad you like mine too,

See what looking pretty cool will get ya?

 

So, what do you do?

Oh yeah, I wait tables too.

No, I haven't heard your band,

'Cause you guys are pretty new.

But if you dig on vegan food

Well come over to my work

I'll have them cook you

Something that you'll really love.

'cause I like you

Yeah I like you

and I'm feeling so bohemian like you

Yeah I like you Yeah I like you.

And I feel whoa ho woo

Ooh ooh ooh

Ooh ooh ooh

Ooh ooh ooh

Ooh ooh ooh

 

Wait

Whose that guy

Just hanging at your pad

He's looking kinda bummed

Yeah, you broke up, that's too bad.

I guess it's fair if he always pays the rant

And he doesn't get bent

about sleeping on the couch when I'm there.

 

'Cause I like you

Yeah I  like you

And I'm feeling do bohemian like you

Yeah I like you

Yeah I like you

And I feel whoa ho woo

Ooh ooh ooh

Ooh ooh ooh

Ooh ooh ooh

 

I'm getting wise and

I'm feeling so bohemian like you

It's you that I want, so please

Just a casual, casual easy thing

Is it?

it is for me

And I like you yeah I like you

and I like you I like you I like you

I like you I like you I like you

I like you and I feel

Whoa ho woo!

Ooh ooh ooh 

Ooh ooh ooh

Ooh ooh ooh

Ooh ooh ooh

 

日本語歌詞

君はいい車を持っている

あぁ、今日何を間違えたんだい?

僕も持ってるモノを使うよ

多分僕は見に来るから

君を本当に愛してるよ

君の髪型をね、あぁ

君も自分のものにしたいなんて嬉しいよ

とてもカッコイイものを見たら手に入れるかい?

 

そう、君は何をするんだい?

あぁ、僕もテーブルで待ってたんだ

いや、君のバンドは聞いた事無いね

だってとても新しいじゃないか

だけどもし君がベジタリアンの食べ物を掘り返したら

僕の仕事を超えるだろうね

僕は君を調理するかな

何かが君を愛してくれるさ

 

だって僕は君を愛してるんだ

あぁ君が好きだ

そして僕の気分はまるで変人が君を愛してるみたいだ

あぁ君が好きだ 僕は君が好きなんだ

そして僕の気分はWHOA HO WOO

OOH OOH OOH

OOH OOH OOH

OOH OOH OOH

OOH OOH OOH

 

待てよ

あの男は誰だ

ただ君の枕を吊ってる

彼はまるでアホみたいだ

あぁ、君は別れた、とても悪いことだ

僕は聞いた、もし彼がいつも家賃を払ってるのならフェアだねと

そして彼は曲がらなかった

ソファで寝てるときに僕がいた時のことさ

 

だって君を愛してる

あぁ君が好きだ

そして僕の気分はまるで変人が君を愛するみたいだ

あぁ君が好きだ

あぁ君が好きなんだ

そして僕の気分はまるでWHOA HO WOO!

OOH OOH OOH

OOH OOH OOH

OOH OOH OOH

OOH OOH OOH

 

僕は賢くなって

僕の気持ちはまるで変人が君を愛するみたいに

君が欲しいんだ 頼むよ

それは何気ない、何気ない簡単なことさ

これ?

これは僕のためさ

そして君が好きなんだ、あぁ君が大好きだ

そして君が好きだ、君が好きだ 君が好きだ

君が大好きだ、大好きだ、大好きだ

君が好きだ、そして僕の気分はまるで

WHOA HO WOO!

OOH OOH OOH

OOH OOH OOH

OOH OOH OOH

OOH OOH OOH

 

感想

あぁ、うん、あれ?

この曲を誰かに捧げます